Επωνυμία & Μάρκετινγκ
Τι είναι το μάρκετινγκ μάρκας;
Το μάρκετινγκ μάρκας είναι η διαδικασία δημιουργίας και ανάπτυξης μιας σχέσης μεταξύ μιας μάρκας και των καταναλωτών. Αντί να αναδεικνύει ένα μεμονωμένο προϊόν ή υπηρεσία, το μάρκετινγκ μάρκας προωθεί το σύνολο της μάρκας, χρησιμοποιώντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες ως σημεία απόδειξης που υποστηρίζουν την υπόσχεση της μάρκας.
Το μάρκετινγκ μάρκας είναι η διαδικασία δημιουργίας και ανάπτυξης μιας σχέσης μεταξύ μιας μάρκας και των καταναλωτών. Αντί να αναδεικνύει ένα μεμονωμένο προϊόν ή υπηρεσία, το μάρκετινγκ μάρκας προωθεί το σύνολο της μάρκας, χρησιμοποιώντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες ως σημεία απόδειξης που υποστηρίζουν την υπόσχεση της μάρκας. Ο στόχος του μάρκετινγκ μάρκας είναι να οικοδομήσει την αξία μιας μάρκας – και κατ’ επέκταση την αξία της εταιρείας.


Τα κανάλια που είναι διαθέσιμα για μια στρατηγική μάρκετινγκ μάρκας είναι τα ίδια κανάλια που μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι εταιρείες για δραστηριότητες μάρκετινγκ προϊόντων, όπως η ψηφιακή, η κοινωνική και η πληρωμένη διαφήμιση αναζήτησης. Μια καλή στρατηγική είναι η συνδυασμένη χρήση διαφορετικών καναλιών για τη δημιουργία ενός μείγματος μέσων ενημέρωσης που θα προσεγγίζει ένα ευρύ κοινό. Για παράδειγμα, οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ εμπορικών σημάτων μπορεί να χρησιμοποιούν μια στρατηγική διαφήμισης εμπορικών σημάτων που συμπληρώνεται από προσπάθειες μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και περιεχομένου για να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα του εμπορικού σήματος και να προσεγγίσουν δυνητικούς πελάτες σε πολλούς ψηφιακούς χώρους.
Ποια είναι τα χαρακτηριστικά του εμπορικού σήματος;
Όπως οι άνθρωποι έχουν τους δικούς τους μοναδικούς συνδυασμούς χαρακτηριστικών προσωπικότητας, έτσι και οι μάρκες έχουν μοναδικά χαρακτηριστικά. Τα χαρακτηριστικά είναι αναγνωριστικά στοιχεία που οι καταναλωτές βλέπουν ως μέρος μιας μάρκας.


Αυτά μπορεί να περιλαμβάνουν το όνομα και το σλόγκαν, τα χρώματα ή ακόμη και τη μουσική ή τους ήχους που συχνά συνδέονται με τη μάρκα. Επιπλέον, τα χαρακτηριστικά μπορεί να είναι το συναίσθημα που προκαλεί μια μάρκα. Παραδείγματα χαρακτηριστικών “αίσθησης” περιλαμβάνουν την αυθεντικότητα, την καινοτομία, την αξιοπιστία, την ειλικρίνεια ή τη διαφάνεια.
Γιατί είναι σημαντικό το επωνυμία σήμα;
Το επωνυμία είναι ίσως πιο σημαντικό από ποτέ, καθώς οι αγορές γίνονται όλο και πιο κορεσμένες και γίνεται πιο δύσκολο να δημιουργηθούν γνήσιες συνδέσεις με τους καταναλωτές. Το επωνυμία επιτρέπει στις εταιρείες να αφηγούνται τις μοναδικές τους ιστορίες και να αλλάζουν την αντίληψη δίνοντας στους πελάτες κάτι στο οποίο μπορούν να πιστέψουν.
Ενεργοποιεί το ενδιαφέρον και καλεί τους πελάτες να ανακαλύψουν, να μάθουν και να δημιουργήσουν μια αξέχαστη σχέση με την επωνυμία τους. Αντί για προδιαγραφές και χαρακτηριστικά, το επωνυμία έχει να κάνει με το τι αντιπροσωπεύει μια εταιρεία – ποιος είναι ο πυρήνας της. Το επωνυμία έχει να κάνει με το να κάνει τους καταναλωτές να αισθάνονται καλά που υποστηρίζουν μια εταιρεία και να δημιουργούν μια συναισθηματική σύνδεση. Εκείνοι που δημιουργούν αποτελεσματικά το εμπορικό σήμα δημιουργούν μια διαρκή εντύπωση που συμβάλλει στην ανάπτυξη της υποστήριξης και της αφοσίωσης των πελατών μακροπρόθεσμα.

